Canvis i devolucions
Disposes de 15 dies des de la data de la teva compra per canviar o realitzar la devolució de les peces comprades.
DEVOLUCIONS
Gratuïta a botigues Tentazioni:
La manera més senzilla de tornar un article comprat via online és fer-ho a qualsevol de les nostres botigues.
Les peces han d’estar en perfecte estat, conservar l’etiqueta penjada i fer entrega d’aquestes amb el tiquet de compra. Visita la teva botiga Tentazioni habitual o troba la més propera aquí.Els articles retornats s’enviaran a la central per a procedir amb el reemborsament del seu cost en un termini aproximat de 14 dies laborables i en el mateix mètode de pagament utilitzat pel client. Per tant, l’import no es retornarà a botiga. Un cop rebut el teu paquet a la nostra central, tornarem l’import de les peces retornades en un termini aproximat de 14 dies laborables i amb el mateix mètode de pagament. Recorda que l’abonament a la teva targeta de crèdit dependrà sempre de la teva entitat bancària i pot trigar uns dies. No s’acceptaran devolucions a domicili durant el mes d’agost.
A domicili:
En cas de no tenir disponibilitat per tornar el producte a botiga, pots sol·licitar la devolució enviant un e-mail a tienda@culturaymoda.com o trucant al telèfon d’atenció al client 93 748 45 00, detallant les peces que desitges tornar: nom del model, talla i color d’aquest.
Recorda que portant a terme la devolució a domicili, el cost de l’enviament seran al teu càrrec. La devolució es podrà portar a terme a través de correu o missatgeria.
Passos per a seguir a l’hora de sol·licitar la recollida a domicili:
Empaqueta els productes que desitges tornar en el seu embalatge original o un altre amb característiques similar (mesura i capacitat). Les peces s’han de trobar en perfecte estat, amb etiqueta penjada i acompanyades del tiquet de compra corresponent. Indica el remitent i l’adreça d’entrega en una zona visible del paquet.
Passeig Can Feu 18
08205 Sabadell (Barcelona, España)
93 748 45 00
Aquest servei s’ofereix només per a compres online. Un cop rebut el teu paquet a la nostra central, tornarem l’import de les peces retornades en un termini aproximat de 14 dies laborables i amb el mateix mètode de pagament. Recorda que l’abonament a la teva targeta de crèdit dependrà sempre de la teva entitat bancària i pot trigar uns dies. No s’acceptaran devolucions a domicili durant el mes d’agost.
CANVIS
A botiga (gratuït):
La forma més senzilla de canviar un article comprat a la nostra Shop Online és en una de les nostres botigues. Les peces han de estar perfecte estat, conservar la etiqueta penjada i entregar-se juntament amb el tiquet de compra. Pots canviar els articles comprats per altres de mateix import o superior. En cas de que el canvi es faci per un altre article de menor importa, s’emetrà un vale amb la diferència, que es podrà utilitzar en qualsevol de les nostres botigues -no vàlid a Shop Online-. Aquest vale tindrà una durada d’un any. Recorda que, un cop portis a terme un canvi online a botiga, les condicions de compra s’ajustaran a la política de canvis i devolucions de les nostres botigues físiques.
A domicili:
Si no tens disponibilitat per por apropar-te a cap de les nostres botigues, pots sol·licitar el canvi enviant un e-mail a tienda@culturaymoda.com o trucant al nostre telèfon d’atenció al client 937484500. 00, . Hauràs de detallar les peces que desitges canviar: nom del model, talla i color. Les despeses del procés de canvi seran a càrrec del client o clienta.
Passos a seguir a l’hora de sol·licitar una recollida a domicili
Empaqueta els articles que desitges canviar. Recomanem utilitzar l’embalatge original o utilitzar un altre amb mesures i capacitat iguals. Les peces hauran d’estar en perfecte estat, amb l’etiqueta penjada i acompanyades del corresponent tiquet. Indica el remitent i l’adreça en una zona visible del paquet.
Passeig Can Feu 18
08205 Sabadell (Barcelona, España)
93 748 45 00
Aquest servei és exclusiu per a compres online. Durant el mes d’agost no s’acceptaran canvis a domicili.